Biuro Obsługi Klienta:

509 003 309

kontakt@biuropetra.pl

Księgowość dla eCommerce

Specjalizujemy się w obsłudze księgowo-podatkowej firm wymagających indywidualnego podejścia, w tym z branży eCommerce.

Wbrew pozorom niewiele firm księgowych jest w stanie zapewnić profesjonalną obsługę tego typu działalności. Niezbędna jest nie tylko odpowiednia wiedza podatkowo-księgowa, ale również dostęp do narzędzi IT – nowoczesnych, zaawansowanych i konfigurowanych pod potrzeby biznesu.

Biuro Petra doskonale łączy te dwa obszary, dając swoim Klientom korzyści w postaci:

Zobacz, które z naszych usług mogą wesprzeć Twój biznes i umów się na prezentację naszych rozwiązań!

Integracje z zewnętrznymi systemami w obszarze:

  • płatności
  • faktur sprzedaży
  • faktur zakupu (na magazyn)

 

  • integracja sprzedaży przez API – nasz system na podstawie elektronicznego komunikatu z platformy eCommerce wystawia fakturę sprzedaży, którą przekazuje zwrotnie w celu dalszego jej procesowania, np. przesłania klientowi
  • generowanie rachunków bankowych do poszczególnych zamówień w celu obsług płatności masowych
  • integracja zakupu
  • integracja z magazynami w zewnętrznych systemach, np. Amazon – import przesunięć czy wydań magazynowych
  • zarządzanie magazynami – śledzenie wszystkich operacji magazynowych w jednym miejscu, śledzenie stanów,
    w tym minimalnych i maksymalnych, ceny w różnych walutach, rotacje
  • ocena sytuacji podatkowej w danym kraju
  • monitorowanie limitów zwolnień przy sprzedaży wysyłkowej w poszczególnych krajach UE
  • informowanie o konieczności rejestracji VAT
  • przygotowanie niezbędnej dokumentacji do rejestracji VAT
  • zapewnienie przedstawiciela podatkowego w UE
  • rozliczanie podatku VAT i przygotowanie innych niezbędnych deklaracji i informacji podatkowych VAT
  • sporządzanie, składane miesięcznych, rocznych deklaracji w zakresie podatku VAT, INTRASTAT
  • reprezentowanie podmiotu przed urzędami skarbowymi w Państwach UE w trakcie rozliczanego podatku VAT
  • zintegrowany system zarządzania klasy ERP – FK, Kadry, Sprzedaż i Fakturowanie, WMS (Gospodarka magazynowa), Należności i windykacja, Zarządzanie przepływami pieniężnymi, Logistyka i Zakupy, Flota i Transport, WRD (Wstępny Rejestr Dokumentów – eKancelaria), WorkFlow, CRM, TMS
  • automatyzacja procesów e-commerce
  • integracja z systemami zewnętrznymi poprzez API, wrb API – m.in. import zakupów towarów, sprzedaży, wystawianie stanów magazynowych, import przesunięć magazynowych w Amazon w programie FBA , import wydań magazynowych
  • wielojęzyczność systemu, w tym modułu finansowo-księgowego – umożliwiającą m.in. wystawianie faktur dla obcokrajowców w ich języku ojczystym czy raportów zarządczych w dowolnym języku; obecnie dostępne są języki: polski, angielski, niemiecki, rosyjski, czeski i słowacki
  • „wysoka dostępność” danych, dzięki przetwarzaniu w chmurze oraz możliwości zaawansowanego zarządzania prawami dostępów
  • funkcjonalności dostosowane do polskich i europejskich przepisów podatkowych – jako alternatywna propozycja dla np. Amazon’s VAT Calculation Service
  • raportowanie zarządcze wg indywidualnych potrzeb
  • okresowy audyt podatkowy
  • obsługa raportowania pozapodatkowego/pozafinansowego, np. INTRASTAT, rejestr opakowań LUCID w związku z ustawą o opakowaniach VerpackG
  • śledzenie płatności od klientów i obsługa rozrachunków w wariantach ustalonych z Klientem, np. poprzez integracje z danymi operatów płatności czy mass collect – pozwalające na bieżącą identyfikację zadeklarowanych płatności bez pokrycia w rzeczywistym przelewie
  • wsparcie eksperta w dziedzinie automatyzacji Amazon i innych e-commerce oraz e-marketingu i zarządzania aukcjami
  • doradztwo gospodarcze w zakresie raportowania zarządczego i kontrolingu
  • usługi e-marketingu
  • inne usługi IT

    Skorzystaj z przewagi dzięki systemowi

     

    Umów się na prezentację naszych rozwiązań

    lub

    zostaw dane kontaktowe
    – odezwiemy się!

Szybki kontakt