Biuro Obsługi Klienta:

509 003 309

kontakt@biuropetra.pl

POBIERZ

Program Petra24

POBIERZ

Pobierz plik instalacyjny na swój komputer

Wyświetli się okno pobranych plików lub odnajdź go w katalogu Pobrane

 

Zainstaluj – uruchom pobrany plik i przejdź proces instalacji zgodnie z instrukcją

 

Uruchom program – otwórz program klikając w jego ikonkę na pulpicie lub przez menu Start

 

Zarejestruj się – w polu Firma wybierz – Jestem już klientem i zatwierdź przez OK.

W następnym oknie podaj własne dane do logowania, które otrzymałeś od Biura Petra – zatwierdź przez OK.
W tym momencie program będzie synchronizował się z serwerami biura. Może to potrwać do kilku minut.
Następnie ponownie pojawi się to okno już z nazwą Twojej firmy. Jeszcze raz wpisz login i hasło, zatwierdź OK.

 

Rozpoczęcie pracy – już możesz zacząć pracę w programie – wystawiać dokumenty sprzedaży czy uzupełnić katalog kontrahentów. Wystarczy kliknąć na właściwą ikonę na pulpicie programu…

 

Zmiana hasła – w menu głównym znajdź Administrację i wybierz Zmiana hasła.
Nowe hasło powinno mieć co najmniej 6 znaków i powinno zawierać małe i duże litery oraz cyfry.

 

Zakończenie pracy – z programu wychodzimy klikając na głównym oknie. Przy następnym uruchomieniu w oknie logowania w polu Firma wyświetli się nazwa Twojej firmy. Wówczas można ustawić zapamiętanie hasła przez program.